SmartShop – automatizarea magazinelor, mini-market-urilor, supermarket-urilor, butic-urilor, chiosc-urilor, etc. Aplicatie de automatizare a procesului de vanzare, gestiune si contabilitate primara. Aplicatia Smartshop este formata din doua componente: FrontOffice si BackOffice.
Frontoffice – reprezinta componenta care prin intermediul interfetei intuitive, special conceputa pentru a fi usor de utilizat, permite efectuare vanzarilor. Interfata bilingva a programului este simpla, ordonata, fiind usor de utilizat, fara a necesita cunostinte avansate de utilizare a computerului.
Componenta Frontoffice permite instalarea modulelor suplimentare: modulul „BeMobile”, modul angajati, modul reduceri.
Interfata
Simpla, intuitiva, permite introducerea rapida a vanzarilor.
Integrare
Permite integrarea caselor de marcat sau imprimantelor fiscale, cantare electronice, terminale pentru plata cu cardul, etc.
Operatiuni de casa
Permite generarea si vizualizarea rapoartelor privind vanzarile in functie de casieri.
Orice metoda de plata
Numerar, card, tichete valorice, vouchere, etc.
Mobilitate
Puteti vizualiza in timp real din orice colt al lumii: situatia salii, incasari, stocuri, angajati, facturi, rapoarte, etc.
Program de loialitate
Puteti construi programe de loialitate pentru clientii dumneavoastra. Puteti acorda reduceri pentru fiecare produs.
Backoffice – reprezinta componenta dedicata administratorilor! Prin aceasta componenta, administratorii pot administra intregul sistem. Pot adauga si sterge produse, pot modifica pretul produselor, pot gestiona si vizualiza in timp real storcurile, pot exporta stocurile, pot vizualiza incasarile in limp real, pot vizualiza vanzarilr in timp real, pot lucra cu facturile, raporte in functie de angajat (cu modulul angajati activat).
Modulul „BeMobile” – reprezinta un modul al aplicatiei SmartShop, prin care administratorul prin intermediul componentei BackOffice sau prin intermediul oricarui dispozitiv (smartphone, tableta sau laptop), poate vizualiza de la distanta situatia la magazin in timp real si anume: incasarile in timp real, stocutile in timp real. Securitatea datelor transportate si stocate este garantata.
Modulul angajati – permite monitorizarea orelor de lucru a fiecarui angajat. La intrearea in tura, angajatul face pontajul prin intermediul modulului. Totodata, acesta poate beneficia de pauza. La iesirea din tura, angajatul trebuie sa foloseasca obtiunea „iesire din tura”. Daca angajatul nu face pontajul, acesta nu poate folosi aplicatia. Acest modul, permite raportarea incasarilor in functie de angajat.
Modulul „Reduceri” – permite crearea de programe de loialitate. Puteti oferi reduceri pentru fiecare produs, precum si procentual dn totatul sumei de plata.
Lista de preturi
| – SmartShop (FrontOffice & BackOffice) | 12 000 mdl |
| – SmartShop + conectare aparat de casa si control | 12 000 mdl |
| – Modulul „BeMobile” | 500 mdl/luna |
| – Modulul angajati | 500 mdl/luna |
| – Modulul „reduceri” | 500 mdl/luna |
* Inainte de a comanda, aplicatia trebuie pre-configurata! Pentru a ne oferi informatiile necesare, va rugam apelati numarul de telefon sau contactati-ne prin intermediul adresei de posta electronica





