SmartCafé – este o aplicatie de vanzare, gestiune si contabilitate primara, formata din doua componente: FrontOffice si BackOffice, care permite automatizarea restaurantelor, barurilor, fast-food-urilor, cafenelelor si a altor tipuri de unitati de alimentatie publica.
Frontoffice – reprezinta componenta in care se introduc comenzile clientilor, prin intermediul interfetei intuitive, special conceputa pentru a fi usor de utilizat. Distributia „meselor” in aplicatie, poate corespunde cu distributia fizica a acestora. Meniul este structurat pe categorii, iar produsele au poze/pictograme intuitive.
Componenta Frontoffice permite instalarea modulelor suplimentare: modulul „BeMobile”, modul angajati, modul SmartCafé Mobile. Aceste module se adauga aplicatiei contra cost. Mai jos veti gasi descrierea fiecarui modul in parte!
Interfata
Simpla, intuitiva, permite introducerea rapida a comenzilor.
Meniul
Structurat pe categorii, intuitiv, produsele au pictograme, fiind foarte usor de recunoscut.
Procesarea comenzilor
Comenzile plasate in aplicatie, sunt directionate instantaneu catre sectiile de procesare.
Orice metoda de plata
Numerar, card, tichete valorice, vouchere, etc.
Mobilitate
Puteti vizualiza in timp real din orice colt al lumii: situatia salii, incasari, stocuri, angajati, facturi, rapoarte, etc.
Program de loialitate
Puteti construi programe de loialitate pentru clientii dumneavoastra. Puteti acorda reduceri pentru fiecare produs.
Backoffice – reprezinta componenta dedicata administratorilor! Prin aceasta componenta, administratorii pot gestiona intregul sistem. Pot adauga si sterge produse, pot modifica pretul produselor, pot vedea situatia in sala (cu modulul Live activat), pot gestiona si vizualiza in timp real stocurile (stoc general, stoc pe departamente), pot exprota stocurile, raport incasari, raport vanzari, pot lucra cu facturile, raport angajati (cu modulul angajati activat)





Modulul Ospatar Mobil „SmartWaiter” – permite preluarea comenzilor de la distanta de pe orice fel de dispozitiv (smartphone, tableta). Cu ajutorul modulului Ospatar Mobil „SmartWaiter” comenzile preluate de catre ospatari ajung instantaneu in sectiile de productie, poate fi procesat un numar mai mare de comenzi, clientii sunt serviti mai repede si nu in ultimul rand, se renunta la vesnicul „pix si carnetel”. Modulul Ospatat Mobil ruleaza fara instalare pe dispozitivele ospatarilor, astfel, acestia pot lucra chiar si cu telefoanele proprii.





Modulul „BeMobile” – reprezinta un modul al aplicatiei SmartCafé, prin care administratorul prin intermediul componentei BackOffice sau prin intermediul oricarui dispozitiv (smartphone, tableta sau laptop), poate vizualiza de la distanta situatia localului in timp real si anume: mesele ocupate, valoarea si produsele comandate de fiecare masa, precum si incasarile in timp real. Securitatea datelor transportate si stocate este garantata.
Modulul angajati – permite monitorizarea orelor de lucru a fiecarui angajat. La intrearea in tura, angajatul face pontajul prin intermediul modulului. Totodata, acesta poate beneficia de pauza. La iesirea din tura, angajatul trebuie sa foloseasca obtiunea „iesire din tura”. Daca angajatul nu face pontajul, acesta nu poate folosi aplicatia. Acest modul, permite raportarea incasarilor in functie de angajat.
Modulul „Reduceri” – permite crearea de programe de loialitate. Puteti oferi reduceri pentru fiecare produs, precum si procentual la totalul notei de plata/bonului.
Lista de preturi
| – SmartCafé + conectare aparat de casa si control | 12000 MDL; |
| – Modulul Ospatar Mobil | 1000 MDL/luna |
| – Modulul Ospatar Mobil + Meniu QR | 1200 MDL/luna |
| – Modulul MIA Payments | 2400 MDL/an |
| – Modulul angajati | 500 MDL/luna |
| – Modulul „reduceri” | 500 MDL/luna |
* Inainte de a comanda, aplicatia trebuie pre-configurata! Pentru a ne oferi informatiile necesare, va rugam apelati numarul de telefon sau contactati-ne prin intermediul adresei de posta electronica





